Team odpowiedzialny za realizację projektu:

Joanna Nowicka

PROJECT MANAGER

Gabriela Turko 

CONTENT CREATOR

Paweł Proskiniuk 

DESIGNER

Łukasz Halicki 

E-MAIL MARKETING SPECIALIST

Robert Mroczek

E-COMMERCE MANAGER

O KLIENCIE

E-baseus.com to oficjalny dystrybutor marki Baseus w Polsce. W swoim asortymencie posiada nowoczesne gadżety elektroniczne, takie jak power banki, ładowarki czy akcesoria ochronne. Nowoczesny design i precyzyjne wykonanie sprawiają, że produkty są wyjątkowe i zarazem proste w użytkowaniu. 

E-baseus.com to oficjalny dystrybutor marki Baseus w Polsce. 

W swoim asortymencie posiada nowoczesne gadżety elektroniczne, takie jak power banki, ładowarki czy akcesoria ochronne. Nowoczesny design i precyzyjne wykonanie sprawiają, że produkty są wyjątkowe i zarazem proste w użytkowaniu. 

E-baseus.com to oficjalny dystrybutor marki Baseus w Polsce. W swoim asortymencie posiada nowoczesne gadżety elektroniczne, takie jak power banki, ładowarki czy akcesoria ochronne. Nowoczesny design i precyzyjne wykonanie sprawiają, że produkty są wyjątkowe i zarazem proste w użytkowaniu. 

CELE

zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sklepu internetowego,

budowa lejka sprzedażowego i dywersyfikacja ruchu 

w sklepie internetowym.

zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sklepu internetowego,

budowa lejka sprzedażowego i dywersyfikacja ruchu 

w sklepie internetowym.

WYZWANIA

brak zbudowanej struktury ruchu generowanego

na stronę,

dotarcie do odpowiedniej, zainteresowanej

asortymentem grupy docelowej

zwiększenie świadomości użytkowników

dotyczącej wysokiej jakości produktów,

zbudowanie od podstaw kampanii w systemie 

reklamowym Google Ads.

brak zbudowanej struktury ruchu generowanego na stronę,

dotarcie do odpowiedniej, zainteresowanej asortymentem grupy docelowej

zwiększenie świadomości użytkowników dotyczącej wysokiej jakości produktów,

zbudowanie od podstaw kampanii w systemie reklamowym Google Ads.

WDROŻONE DZIAŁANIA

uruchomienie kampanii w systemie reklamowym Google Ads,

przebudowa kampanii reklamowych Facebook Ads,

wdrożenie systemu do e-mail marketingu oraz stworzenie automatycznego cyklu wiadomości,

włączenie źródeł PPC pozwalających na pozyskanie nowego ruchu oraz uruchomienie działań retargetingowych,

wprowadzenie działań social proof oraz rekomendacji produktowych.

CO OSIĄGNĘLIŚMY?

Budowa lejka sprzedażowego, wprowadzenie nowych źródeł ruchu oraz wdrożenie niewykorzystanego do tej pory narzędzia promocyjnego sprawiły, że wygenerowaliśmy siedmiocyfrowy obrót w niespełna rok od podjęcia współpracy.

Budowa lejka sprzedażowego, wprowadzenie nowych źródeł ruchu oraz wdrożenie niewykorzystanego do tej pory narzędzia promocyjnego sprawiły, że wygenerowaliśmy siedmiocyfrowy obrót w niespełna rok od podjęcia współpracy.

WYNIKI E-COMMERCE

Przed i po rozpoczęciu współpracy z klientem: YoY 2020 vs 2021 

0 %

przychody

0 %

średnia wartość koszyka

0 %

ROAS

0 %

przychody

0 %

średnia wartość koszyka

0 %

ROAS

0 %

zamówienia

0 %

sesje

0 %

ilość unikalnych użytkowników

0 %

zamówienia

0 %

sesje

0 %

ilość unikalnych użytkowników 

PODSUMOWANIE

W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2022 roku, obrót sklepu wzrósł już dwukrotnie w stosunku do poprzedniego okresu. Nieustanny rozwój oraz kompleksowa obsługa sklepu internetowego klienta przyczyniają się do maksymalizacji przychodów, a także wzrostu kluczowych dla sklepu współczynników, takich jak ROAS czy średnia wartość koszyka.

W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2022 roku, obrót sklepu wzrósł już dwukrotnie w stosunku do poprzedniego okresu. Nieustanny rozwój oraz kompleksowa obsługa sklepu internetowego klienta przyczyniają się do maksymalizacji przychodów, a także wzrostu kluczowych dla sklepu współczynników, takich jak ROAS czy średnia wartość koszyka.