Team odpowiedzialny za realizację projektu:

Aneta Panasiuk

PROJECT MANAGER

Emilia Wróblewska 

SOCIAL MEDIA MANAGER

Tomasz Niedźwiedź 

MAIN DESIGNER

Łukasz Halicki 

E-MAIL MARKETING MANAGER

Robert Mroczek

E-COMMERCE MANAGER

Jako agencja działająca kompleksowo potrafimy skorelować ze sobą działania z różnych obszarów, które pozwalają koordynowanym przez nas sklepom “urosnąć” w imponującym tempie. 

O KLIENCIE

Golddoor.pl jest sklepem online oferującym produkty do wykończenia wnętrz takich jak lamele, listwy przypodłogowe czy drzwi. Asortyment sklepu Golddoor.pl, wyprodukowany 

w zakładach produkcyjnych klienta, odznacza się nietuzinkowym designem i wysoką jakością.

CELE

dostosowanie witryny sklepu do nowej strategii kreowania wizerunku marki,

zwiększenie rozpoznawalności marki w segmencie grupy docelowej,

dywersyfikacja ruchu i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.

WYZWANIA

konieczność przebudowy strony internetowej 

i odświeżenia layoutu,

opracowanie strategii komunikacji marki 

w mediach społecznościowych,

opracowanie strategii rozwoju sklepu internetowego.

WDROŻONE DZIAŁANIA

przebudowa kampanii i intensyfikacja działań w Google Ads
zbudowanie od podstaw struktury kampanii w ekosystemie reklamowym Facebooka,

wdrożenie automatyzacji e-mail marketingu 

i regularnych wysyłek newsletterów,

dostarczenie do sklepu nowego rodzaju ruchu z dodatkowych źródeł typu PPC i retargeting,
realizacja kampanii product placement w telewizji Polsat.

CO OSIĄGNĘLIŚMY?

Obsługując klienta kompleksowo pod kątem marketingowym udało się nam rozwinąć sklep internetowy zwiększając obrót ponad sześciokrotnie – od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy generowanego przychodu miesięcznie.

WYNIKI E-COMMERCE

12 miesięcy współpracy: YoY 2020 vs 2021:
0 %

przychody

0 %

średnia wartość koszyka

0 %

współczynnik konwersji

0 %

przychody

0 %

średnia wartość koszyka

0 %

współczynnik konwersji

0 %

zamówienia

0 %

sesje

0 %

globalny ROAS

0 %

zamówienia

0 %

sesje

0 %

globalny ROAS

WYNIKI KAMPANII GOOGLE ADS

12 miesięcy współpracy: YoY 2020 vs 2021:

0 %

przychody

0 %

transakcje

0 %

sesje

0 %

przychody

0 %

transakcje

0 %

sesje

0 %

CPC – obniżenie kosztu

0 %

wynik ROAS

0 %

różnica ROAS

0 %

CPC – obniżenie kosztu

0 %

wynik ROAS

0 %

różnica ROAS

Kontynuujemy ciągle rozwój sklepu internetowego klienta utrzymując tendencję wzrostową.
Pierwszy kwartał 2022 roku zamknęliśmy z rekordowym do tej pory wynikiem sprzedaży.

ALLEGRO

Jako certyfikowany partner Allegro ze statusem Allegro Ads Partner + od początku współpracy rozwijamy również sprzedaż na koncie marketplace klienta. Dzięki prowadzonym przez nas działaniom wynik YoY to wzrost sprzedaży na obsługiwanych aukcjach o 535%. Klient przed podjęciem współpracy z nami prowadził już aktywnie sprzedaż swoich produktów na Allegro, jednak dzięki uruchomieniu naszych działań udało się osiągnąć ten imponujący wynik na strategicznym koncie sprzedażowym klienta.

PODSUMOWANIE

Wyniki wypracowane w ramach współpracy z Golddoor.pl zostały osiągnięte dzięki długotrwałym, przemyślanym działaniom strategicznym. Ustrukturyzowanie działań digitalowych, dostarczenie nowych źródeł ruchu oraz wsparcie zespołu sprzedaży wiedzą marketingową przyniosły założony cel – wypozycjonowanie sklepu Golddoor.pl jako jednego z największych sklepów e-commerce w danym segmencie produktów.