Oficjalnie agencja RomiCore powstała w 2020 roku, jednak nasza historia zaczęła się już 9 lat temu.
Pomysł na założenie agencji digital marketingowej narodził się po wielu latach pracy w dużym e-commerce. Na pierwszym miejscu zawsze stawialiśmy jakość prowadzonych działań i projektów oraz nieustannie inwestowaliśmy w rozwój swojej wiedzy, czego efektem było zbudowanie silnego zespołu.
Z czasem doszliśmy do wniosku, że musimy uwolnić nasz potencjał i wyruszyć ku nowemu – a jednocześnie już znanemu, ponieważ każdy z nas poza pracą realizował się jako freelancer w różnych projektach marketingowych.
Postanowiliśmy połączyć nasze pasje i wieloletnie doświadczenie w jeden rdzeń – w ten sposób powstała agencja RomiCore.
Nazwa RomiCore nie jest przypadkowa – stanowi odzwierciedlenie tego, na czym skupiamy się najbardziej w naszej codziennej pracy.
ROMI – Return On Marketing Investments – oznacza zwrot z inwestycji w marketing.
Klientom, którzy podejmują z nami współpracę udowadniamy, że wydane środki wpływają nie tylko na wzrost sprzedaży towarów i usług, ale również zwiększają rozpoznawalność marki. W naszej agencji pracujemy z nastawieniem na zwrot z inwestycji. Dobieramy nasze działania w taki sposób, aby osiągnąć jak najlepsze zyski w jak najkrótszym czasie.
CORE – czyli „rdzeń” – to stabilny fundament, który zapewnia bezpieczeństwo.
Naszym rdzeniem jest doświadczenie w osiąganiu wyników biznesowych. Nie chcemy być agencją z nazwy „kreatywną” – takich na rynku jest przecież wiele. My, oprócz kreatywności, jesteśmy w stanie pochwalić się konkretnymi efektami pracy.
Zaufało nam już ponad 60 firm z różnych branż.