![](https://wordpress2202398.home.pl/romicore/wp-content/uploads/2022/04/romicore_logo.png)
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/top_4.png)
Team odpowiedzialny za realizację projektu:
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Elipsa-2-kopia-4.png)
Aneta Panasiuk
PROJECT MANAGER
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Elipsa-2-kopia.png)
Emilia Wróblewska
SOCIAL MEDIA MANAGER
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Elipsa-2.png)
Tomasz Niedźwiedź
MAIN DESIGNER
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Elipsa-2-kopia-2.png)
Łukasz Halicki
E-MAIL MARKETING MANAGER
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Elipsa-2-kopia-3.png)
Robert Mroczek
E-COMMERCE MANAGER
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/8.png)
O KLIENCIE
CELE
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia.png)
dostosowanie witryny sklepu do nowej strategii kreowania wizerunku marki,
zwiększenie rozpoznawalności marki w segmencie grupy docelowej,
dywersyfikacja ruchu i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
WYZWANIA
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Inteligentny-obiekt-wektorowy.png)
konieczność przebudowy strony internetowej
i odświeżenia layoutu,
opracowanie strategii komunikacji marki
w mediach społecznościowych,
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Inteligentny-obiekt-wektorowy.png)
WDROŻONE DZIAŁANIA
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Inteligentny-obiekt-wektorowy-kopia-2.png)
wdrożenie automatyzacji e-mail marketingu
i regularnych wysyłek newsletterów,
CO OSIĄGNĘLIŚMY?
Obsługując klienta kompleksowo pod kątem marketingowym udało się nam rozwinąć sklep internetowy zwiększając obrót ponad sześciokrotnie – od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy generowanego przychodu miesięcznie.
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Inteligentny-obiekt-wektorowy-1.png)
WYNIKI E-COMMERCE
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1.png)
przychody
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2.png)
średnia wartość koszyka
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3.png)
współczynnik konwersji
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1.png)
przychody
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2.png)
średnia wartość koszyka
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3.png)
współczynnik konwersji
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1-copy-2.png)
zamówienia
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2-copy.png)
sesje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3-copy.png)
globalny ROAS
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1-copy-2.png)
zamówienia
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2-copy.png)
sesje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3-copy.png)
globalny ROAS
WYNIKI KAMPANII GOOGLE ADS
12 miesięcy współpracy: YoY 2020 vs 2021:
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1.png)
przychody
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/02.png)
transakcje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2-copy.png)
sesje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1.png)
przychody
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/02.png)
transakcje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2-copy.png)
sesje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/04.png)
CPC – obniżenie kosztu
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/05.png)
wynik ROAS
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/06.png)
różnica ROAS
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/04.png)
CPC – obniżenie kosztu
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/05.png)
wynik ROAS
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/06.png)
różnica ROAS
Kontynuujemy ciągle rozwój sklepu internetowego klienta utrzymując tendencję wzrostową.
Pierwszy kwartał 2022 roku zamknęliśmy z rekordowym do tej pory wynikiem sprzedaży.
ALLEGRO
![Allegro Ads Partner +](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Inteligentny-obiekt-wektorowy-2.png)
Jako certyfikowany partner Allegro ze statusem Allegro Ads Partner + od początku współpracy rozwijamy również sprzedaż na koncie marketplace klienta. Dzięki prowadzonym przez nas działaniom wynik YoY to wzrost sprzedaży na obsługiwanych aukcjach o 535%. Klient przed podjęciem współpracy z nami prowadził już aktywnie sprzedaż swoich produktów na Allegro, jednak dzięki uruchomieniu naszych działań udało się osiągnąć ten imponujący wynik na strategicznym koncie sprzedażowym klienta.
PODSUMOWANIE
Wyniki wypracowane w ramach współpracy z Golddoor.pl zostały osiągnięte dzięki długotrwałym, przemyślanym działaniom strategicznym. Ustrukturyzowanie działań digitalowych, dostarczenie nowych źródeł ruchu oraz wsparcie zespołu sprzedaży wiedzą marketingową przyniosły założony cel – wypozycjonowanie sklepu Golddoor.pl jako jednego z największych sklepów e-commerce w danym segmencie produktów.
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Inteligentny-obiekt-wektorowy-3.png)