![](https://wordpress2202398.home.pl/romicore/wp-content/uploads/2022/04/romicore_logo.png)
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/case_study-1.png)
Team odpowiedzialny za realizację projektu:
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Elipsa-2-kopia-4-1.png)
Joanna Nowicka
PROJECT MANAGER
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Elipsa-2-kopia-1.png)
Gabriela Turko
CONTENT CREATOR
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Elipsa-2-1.png)
Paweł Proskiniuk
DESIGNER
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Elipsa-2-kopia-2.png)
Łukasz Halicki
E-MAIL MARKETING SPECIALIST
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Elipsa-2-kopia-3.png)
Robert Mroczek
E-COMMERCE MANAGER
O KLIENCIE
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-4.png)
E-baseus.com to oficjalny dystrybutor marki Baseus w Polsce.
W swoim asortymencie posiada nowoczesne gadżety elektroniczne, takie jak power banki, ładowarki czy akcesoria ochronne. Nowoczesny design i precyzyjne wykonanie sprawiają, że produkty są wyjątkowe i zarazem proste w użytkowaniu.
E-baseus.com to oficjalny dystrybutor marki Baseus w Polsce. W swoim asortymencie posiada nowoczesne gadżety elektroniczne, takie jak power banki, ładowarki czy akcesoria ochronne. Nowoczesny design i precyzyjne wykonanie sprawiają, że produkty są wyjątkowe i zarazem proste w użytkowaniu.
CELE
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-5.png)
zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sklepu internetowego,
budowa lejka sprzedażowego i dywersyfikacja ruchu
w sklepie internetowym.
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-5.png)
zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sklepu internetowego,
budowa lejka sprzedażowego i dywersyfikacja ruchu
w sklepie internetowym.
WYZWANIA
brak zbudowanej struktury ruchu generowanego
na stronę,
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-7-1.png)
dotarcie do odpowiedniej, zainteresowanej
asortymentem grupy docelowej,
zwiększenie świadomości użytkowników
dotyczącej wysokiej jakości produktów,
zbudowanie od podstaw kampanii w systemie
reklamowym Google Ads.
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-7-1.png)
brak zbudowanej struktury ruchu generowanego na stronę,
dotarcie do odpowiedniej, zainteresowanej asortymentem grupy docelowej,
zwiększenie świadomości użytkowników dotyczącej wysokiej jakości produktów,
zbudowanie od podstaw kampanii w systemie reklamowym Google Ads.
WDROŻONE DZIAŁANIA
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-6.png)
uruchomienie kampanii w systemie reklamowym Google Ads,
przebudowa kampanii reklamowych Facebook Ads,
wdrożenie systemu do e-mail marketingu oraz stworzenie automatycznego cyklu wiadomości,
włączenie źródeł PPC pozwalających na pozyskanie nowego ruchu oraz uruchomienie działań retargetingowych,
wprowadzenie działań social proof oraz rekomendacji produktowych.
CO OSIĄGNĘLIŚMY?
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-8.png)
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-8.png)
Budowa lejka sprzedażowego, wprowadzenie nowych źródeł ruchu oraz wdrożenie niewykorzystanego do tej pory narzędzia promocyjnego sprawiły, że wygenerowaliśmy siedmiocyfrowy obrót w niespełna rok od podjęcia współpracy.
Budowa lejka sprzedażowego, wprowadzenie nowych źródeł ruchu oraz wdrożenie niewykorzystanego do tej pory narzędzia promocyjnego sprawiły, że wygenerowaliśmy siedmiocyfrowy obrót w niespełna rok od podjęcia współpracy.
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-8.png)
WYNIKI E-COMMERCE
Przed i po rozpoczęciu współpracy z klientem: YoY 2020 vs 2021
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1.png)
przychody
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2.png)
średnia wartość koszyka
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3.png)
ROAS
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1.png)
przychody
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2.png)
średnia wartość koszyka
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3.png)
ROAS
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1-copy-2.png)
zamówienia
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2-copy.png)
sesje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3-copy.png)
ilość unikalnych użytkowników
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-1-copy-2.png)
zamówienia
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-2-copy.png)
sesje
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ellipse-3-copy.png)
ilość unikalnych użytkowników
PODSUMOWANIE
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-9.png)
W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2022 roku, obrót sklepu wzrósł już dwukrotnie w stosunku do poprzedniego okresu. Nieustanny rozwój oraz kompleksowa obsługa sklepu internetowego klienta przyczyniają się do maksymalizacji przychodów, a także wzrostu kluczowych dla sklepu współczynników, takich jak ROAS czy średnia wartość koszyka.
W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2022 roku, obrót sklepu wzrósł już dwukrotnie w stosunku do poprzedniego okresu. Nieustanny rozwój oraz kompleksowa obsługa sklepu internetowego klienta przyczyniają się do maksymalizacji przychodów, a także wzrostu kluczowych dla sklepu współczynników, takich jak ROAS czy średnia wartość koszyka.
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/07/Inteligentny-obiekt-wektorowy-9.png)