

Team odpowiedzialny za realizację projektu:

Joanna Nowicka
PROJECT MANAGER

Gabriela Turko
CONTENT CREATOR

Paweł Proskiniuk
DESIGNER

Łukasz Halicki
E-MAIL MARKETING SPECIALIST

Robert Mroczek
E-COMMERCE MANAGER
O KLIENCIE

E-baseus.com to oficjalny dystrybutor marki Baseus w Polsce.
W swoim asortymencie posiada nowoczesne gadżety elektroniczne, takie jak power banki, ładowarki czy akcesoria ochronne. Nowoczesny design i precyzyjne wykonanie sprawiają, że produkty są wyjątkowe i zarazem proste w użytkowaniu.
E-baseus.com to oficjalny dystrybutor marki Baseus w Polsce. W swoim asortymencie posiada nowoczesne gadżety elektroniczne, takie jak power banki, ładowarki czy akcesoria ochronne. Nowoczesny design i precyzyjne wykonanie sprawiają, że produkty są wyjątkowe i zarazem proste w użytkowaniu.
CELE

zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sklepu internetowego,
budowa lejka sprzedażowego i dywersyfikacja ruchu
w sklepie internetowym.

zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sklepu internetowego,
budowa lejka sprzedażowego i dywersyfikacja ruchu
w sklepie internetowym.
WYZWANIA
brak zbudowanej struktury ruchu generowanego
na stronę,

dotarcie do odpowiedniej, zainteresowanej
asortymentem grupy docelowej,
zwiększenie świadomości użytkowników
dotyczącej wysokiej jakości produktów,
zbudowanie od podstaw kampanii w systemie
reklamowym Google Ads.

brak zbudowanej struktury ruchu generowanego na stronę,
dotarcie do odpowiedniej, zainteresowanej asortymentem grupy docelowej,
zwiększenie świadomości użytkowników dotyczącej wysokiej jakości produktów,
zbudowanie od podstaw kampanii w systemie reklamowym Google Ads.
WDROŻONE DZIAŁANIA

uruchomienie kampanii w systemie reklamowym Google Ads,
przebudowa kampanii reklamowych Facebook Ads,
wdrożenie systemu do e-mail marketingu oraz stworzenie automatycznego cyklu wiadomości,
włączenie źródeł PPC pozwalających na pozyskanie nowego ruchu oraz uruchomienie działań retargetingowych,
wprowadzenie działań social proof oraz rekomendacji produktowych.
CO OSIĄGNĘLIŚMY?


Budowa lejka sprzedażowego, wprowadzenie nowych źródeł ruchu oraz wdrożenie niewykorzystanego do tej pory narzędzia promocyjnego sprawiły, że wygenerowaliśmy siedmiocyfrowy obrót w niespełna rok od podjęcia współpracy.
Budowa lejka sprzedażowego, wprowadzenie nowych źródeł ruchu oraz wdrożenie niewykorzystanego do tej pory narzędzia promocyjnego sprawiły, że wygenerowaliśmy siedmiocyfrowy obrót w niespełna rok od podjęcia współpracy.

WYNIKI E-COMMERCE
Przed i po rozpoczęciu współpracy z klientem: YoY 2020 vs 2021

przychody

średnia wartość koszyka

ROAS

przychody

średnia wartość koszyka

ROAS

zamówienia

sesje

ilość unikalnych użytkowników

zamówienia

sesje

ilość unikalnych użytkowników
PODSUMOWANIE

W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2022 roku, obrót sklepu wzrósł już dwukrotnie w stosunku do poprzedniego okresu. Nieustanny rozwój oraz kompleksowa obsługa sklepu internetowego klienta przyczyniają się do maksymalizacji przychodów, a także wzrostu kluczowych dla sklepu współczynników, takich jak ROAS czy średnia wartość koszyka.
W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2022 roku, obrót sklepu wzrósł już dwukrotnie w stosunku do poprzedniego okresu. Nieustanny rozwój oraz kompleksowa obsługa sklepu internetowego klienta przyczyniają się do maksymalizacji przychodów, a także wzrostu kluczowych dla sklepu współczynników, takich jak ROAS czy średnia wartość koszyka.
