Romicore

Case Study

Od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy przychodu miesięcznie.

Jak zwiększyliśmy sprzedaż w sklepie internetowym z branży motoryzacyjnej.

Team odpowiedzialny za realizację projektu:

uśmiechnięta kobieta na szarym tle

Sylwia Kobus

PROJECT MANAGER

zamyślony mężczyzna na szarym tle
Łukasz Miłkowski
E-MAIL MARKETING MANAGER
uśmiechnięty mężczyzna na szarym tle
Tomasz Niedźwiedź

MAIN DESIGNER

uśmiechnięty mężczyzna na szarym tle

Jakub Popławski

MARKETPLACE MANAGER

O KLIENCIE

Sklep internetowy z branży motoryzacyjnej posiadający w swojej ofercie szeroki wybór asortymentu do pojazdów, m.in. oleje, filtry, płyny, a także kosmetyki idealne do auto-detailingu.

W momencie rozpoczęcia naszej współpracy sklep osiągał kilkadziesiąt tysięcy przychodów miesięcznie.

Pierwszym krokiem, który wykonaliśmy było przeprowadzenie szczegółowego audytu, który wskazał nam pola do poprawy i przestrzeń na wprowadzenie nowych typów działań reklamowych.
Na podstawie wykonanej analizy opracowaliśmy cele współpracy z klientem.
Ilustracja żółtego samochodu terenowego

CELE

Ilustracja mężczyzny wykonującego gest ok
Ilustracja mężczyzny wykonującego gest ok

WYZWANIA

Ilustracja kobiety z tabletem, wykresem oraz dymkiem z logiem firmy Romicore
Ilustracja kobiety z tabletem, wykresem oraz dymkiem z logiem firmy Romicore

brak opracowanej struktury ruchu generowanego na stronę

brak grup remarketingowych

ograniczony budżet reklamowy

Ilustracja kobiety z tabletem, wykresem oraz dymkiem z logiem firmy Romicore

WDROŻONE DZIAŁANIA

Ilustracja mężczyzny z zapaloną żarówką nad głową, w tle startująca rakieta kosmiczna
Ilustracja mężczyzny z zapaloną żarówką nad głową, w tle startująca rakieta kosmiczna

CO OSIĄGNĘLIŚMY?

Stworzenie zupełnie nowej struktury kampanii Google Ads oraz wsparcie działań na Facebook’u płatnymi kampaniami Facebook Ads przyczyniło się do niemal siedmiokrotnego zwiększenia przychodów w ciągu dziewięciu miesięcy współpracy.

Dzięki wdrożeniu okienka pop-up z informacją o możliwości zapisu do newslettera oraz zbudowaniu cyklu marketing automation udało nam się zebrać kilkutysięczną bazę subskrybentów.

Ilustracja kobiety trzymającej ręce w górze, nad nią dymki z wykresem oraz logiem firmy Romicore

Stworzenie zupełnie nowej struktury kampanii Google Ads oraz wsparcie działań na Facebook’u płatnymi kampaniami Facebook Ads przyczynili, się do niemal siedmiokrotnego zwiększenia przychodów w ciągu dziewięciu miesięcy współpracy.

Dzięki wdrożeniu okienka pop-up z informacją o możliwości zapisu do newslettera oraz zbudowaniu cyklu marketing automation udało nam się zebrać kilkutysięczną bazę subskrybentów.

Wyniki e-commerce

9 miesięcy współpracy 12.2021r. – 08.2022r.
Biała ikona wykresu z pomarańczową obwódką
0 %
wzrost poziomu przychodów
Biała ikona wykresu wodospadowego z pomarańczową obwódką
0 %
wzrost współczynnika konwersji
Biała ikona koszyka zakupowego z pomarańczową obwódką
0 %
wzrost średniej wartości zamówienia
Biała ikona paczki z pomarańczową obwódką
0 %
wzrost liczby zamówień
Biała ikona ekranu z pomarańczową obwódką
0 %
najwyższy ROAS z kampanii Google Ads
Biała ikona wykresu słupkowego z pomarańczową obwódką
0 %
wzrost ilości sesji

ALLEGRO

Allegro Ads Partner

Sprzedaż na koncie od 10 lat.
Współpraca z Romicore przez 8 miesięcy 01.2022r. – 08.2022r.

Sprzedaż na koncie od 10 lat.
Współpraca z Romicore przez 8 miesięcy 01.2022r. – 08.2022r.

Allegro Ads Partner

PODSUMOWANIE

Włączenie nowych źródeł generowania ruchu na stronę pozwoliło na uwolnienie potencjału sprzedażowego sklepu, a opracowanie długofalowej strategii rozwoju oraz efektywne zarządzanie kampaniami pozwoliło skalować przychody przy stosunkowo niewielkich zmianach w budżecie reklamowym.

W każdym miesiącu współpracy udało nam się zanotować wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego okresu.

Ilustracja kobiety pracującej na laptopie wyświetlającym logo firmy Romicore

Włączenie nowych źródeł generowania ruchu na stronę pozwoliło na uwolnienie potencjału sprzedażowego sklepu, a opracowanie długofalowej strategii rozwoju oraz efektywne zarządzanie kampaniami pozwoliło skalować przychody przy stosunkowo niewielkich zmianach w budżecie reklamowym.

W każdym miesiącu współpracy udało nam się zanotować wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego okresu.

Ilustracja kobiety pracującej na laptopie wyświetlającym logo firmy Romicore