ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU
Świetna organizacja czasu pracy to Twój znak rozpoznawczy? Czujesz się doskonale w raportowaniu i delegowaniu zadań pomiędzy zespołami?
Sprawdź naszą ofertę!
Główne zadania:
wsparcie asystenckie spotkań biznesowych,
przygotowywanie notatek, raportów na potrzeby Zarządu,
współpraca z innymi działami oraz delegowanie im zadań,
realizacja bieżących zadań powierzonych przez Zarząd,
wystawianie faktur, zlecanie przelewów oraz nadzór nad bieżącymi płatnościami.
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/04/04_01_Obowiazki.png)
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/04/04_02_Wymagania.png)
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
min. 2–letnie doświadczenie,
język angielski komunikatywny,
umiejętność pracy pod presją czasu,
terminowość,
wysoka kultura osobista,
mile widziana znajomość programu Subiekt.
Oferujemy:
umowę o pracę na cały etat,
atrakcyjne wynagrodzenie,
dodatkowe benefity i szkolenia,
lekcje angielskiego w godzinach pracy,
świetną atmosferę,
pracę w nowoczesnym, klimatyzowanym biurze w centrum miasta,
pyszną kawę i świeże owoce w naszej kuchni! 🙂
![](https://romicore.pl/wp-content/uploads/2022/04/04_04_Oferujemy.png)
Prosimy o wysłanie aplikacji w formie CV na adres: [email protected] w tytule „Asystent/ka zarządu„.