Case Study
Branża energetyczna – OZE
P&Q Sp. z o.o.
Kompleksowa obsługa marketingowa w zakresie działań wizerunkowych
Team odpowiedzialny za realizację projektu:
Małgorzata Gudalewska
PROJECT MANAGER
Paweł Proskiniuk
DESIGNER
Ewelina Fionik
SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Milena Lewko
CONTENT CREATOR
Robert Mroczek
E-COMMERCE MANAGER
Naszym zadaniem jest kompleksowa obsługa marketingowo-wizerunkowa, która trwa od początku istnienia firmy i ewoluuje wraz z jej imponującym rozwojem.
Naszym zadaniem jest kompleksowa obsługa marketingowo-wizerunkowa, która trwa od początku istnienia firmy i ewoluuje wraz z jej imponującym rozwojem.
O KLIENCIE
P&Q Sp. z o.o. to firma zajmująca się realizacją obiektów energetycznych m.in. w branży odnawialnych źródeł energii. W ciągu niespełna 4 lat istnienia na polskim rynku, zyskała miano lidera generalnego wykonawstwa inwestycji w formule EPC. Obecnie rozwija swój potencjał również na rynkach zagranicznych, w Niemczech oraz na Litwie.
CELE
- opracowanie i realizacja długofalowej strategii komunikacji w Social Media - budowanie silnej pozycji marki P&Q sektorze energetycznym
- budowa strony internetowej
- stworzenie materiałów brandingowych oraz spójnych elementów identyfikacji wizualnej (m.in. logo, wizytówki, teczki, kalendarze, katalogi reklamowe, gadżety, flagi i banery inwestycyjne, branding floty, oznakowanie siedziby firmy)
- zwiększenie rozpoznawalności firmy w branży
- rozwój Social Media (Facebook i LinkedIn), a w szczególności, budowanie komunikacji na LinkedIn jako najbardziej odpowiedniego źródła wiedzy i informacji dla ludzi z branży energetycznej oraz potencjalnych Klientów
- stworzenie wizerunku lidera w branży energetycznej
- opracowanie i realizacja długofalowej strategii komunikacji w Social Media - budowanie silnej pozycji marki P&Q sektorze energetycznym
- budowa strony internetowej
- stworzenie materiałów brandingowych oraz spójnych elementów identyfikacji wizualnej (m.in. logo, wizytówki, teczki, kalendarze, katalogi reklamowe, gadżety, flagi i banery inwestycyjne, branding floty, oznakowanie siedziby firmy)
- zwiększenie rozpoznawalności firmy w branży
- rozwój Social Media (Facebook i LinkedIn), a w szczególności, budowanie komunikacji na LinkedIn jako najbardziej odpowiedniego źródła wiedzy i informacji dla ludzi z branży energetycznej oraz potencjalnych Klientów
- stworzenie wizerunku lidera w branży energetycznej
PRZEBIEG WSPÓŁPRACY
Etap I - praca u podstaw
- przygotowanie strategii komunikacji w Social Media
- określenie grupy docelowej
- stworzenie fanpage Facebook oraz kanału branżowego na LinkedIn i rozpoczęcie komunikacji
Etap II - budowa strony internetowej
- projektowanie i tworzenie strony, w tym elementów identyfikacji wizualnej firmy oraz materiałów wsparcia sprzedaży
- obsługa operacyjna
Etap III - rozszerzenie współpracy
- kompleksową obsługą marketingową,
- rozbudowaniem komunikacji w Social Media (LinkedIn, Facebook) oraz stworzeniem kanału na Instagramie - praca nad wizerunkiem firmy nie tylko jako lidera w swojej branży, ale również wzorowego pracodawcy.
- doradztwa w zakresie działań marketingowych,
- brandingu - projektujemy wszystkie materiały marketingowo-reklamowe, wynikające z bieżących potrzeb firmy,
- wsparcia w mediach tradycyjnych offline - copywriting: publikacje prasowe, artykuły branżowe, opracowywania materiałów graficznych,
- realizacji sesji zdjęciowych oraz produkcji materiałów video w zasięgu ogólnokrajowym i zagranicznym oraz innych aktywności, w tym niestandardowych działań marketingowych.
CO OSIĄGNELIŚMY?
Budując wizerunek firmy od podstaw, uzyskaliśmy kilka kluczowych efektów. Realizacja strategii komunikacji przyniosła oczekiwany rozwój kanału LinkedIn Klienta: osiągnęliśmy organiczny wzrost siatki zaangażowanych użytkowników o 1200 w ciągu 12 miesięcy. Treści na kanałach Social Media zostały rozbudowane o materiały własnej produkcji, a spójna i konsekwentna komunikacja pozwoliła dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej. Zbudowaliśmy rozpoznawalność marki P&Q w sektorze energetycznym w Polsce, a promowanie sukcesów spółki i pozycji lidera wpłynęło na wzrost jej renomy, co zaowocowało zaufaniem i poważnymi kontraktami ze strony inwestorów.
Budując wizerunek firmy od podstaw, uzyskaliśmy kilka kluczowych efektów. Realizacja strategii komunikacji przyniosła oczekiwany rozwój kanału LinkedIn Klienta: osiągnęliśmy organiczny wzrost siatki zaangażowanych użytkowników o 1200 w ciągu 12 miesięcy. Treści na kanałach Social Media zostały rozbudowane o materiały własnej produkcji, a spójna i konsekwentna komunikacja pozwoliła dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej. Zbudowaliśmy rozpoznawalność marki P&Q w sektorze energetycznym w Polsce, a promowanie sukcesów spółki i pozycji lidera wpłynęło na wzrost jej renomy, co zaowocowało zaufaniem i poważnymi kontraktami ze strony inwestorów.
W każdym miesiącu współpracy udało nam się zanotować wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego okresu.