Team odpowiedzialny za realizację projektu:
Sylwia Kobus
PROJECT MANAGER
MAIN DESIGNER
Jakub Popławski
O KLIENCIE
Sklep internetowy z branży motoryzacyjnej posiadający w swojej ofercie szeroki wybór asortymentu do pojazdów, m.in. oleje, filtry, płyny, a także kosmetyki idealne do auto-detailingu.
W momencie rozpoczęcia naszej współpracy sklep osiągał kilkadziesiąt tysięcy przychodów miesięcznie.
CELE
- zwiększenie rozpoznawalności marki
- dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów
- stabilny wzrost wartości sprzedaży na stronie internetowej
- rozbudowa bazy e-mail marketingowej
- zwiększenie rozpoznawalności marki
- dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów
- stabilny wzrost wartości sprzedaży na stronie internetowej
- rozbudowa bazy e-mail marketingowej
WYZWANIA
- brak opracowanej struktury ruchu generowanego na stronę
- brak grup remarketingowych
- ograniczony budżet reklamowy
- brak opracowanej struktury ruchu generowanego na stronę
- brak grup remarketingowych
- ograniczony budżet reklamowy
brak opracowanej struktury ruchu generowanego na stronę
brak grup remarketingowych
ograniczony budżet reklamowy
WDROŻONE DZIAŁANIA
- zbudowanie od podstaw struktury kampanii w systemie Google Ads
- stworzenie nowego konta reklamowego w ekosystemie reklamowym Facebooka
- stworzenie automatyzacji e-mail marketingu
- opracowanie indywidualnej koncepcji graficznej e-mail marketingu
- zbudowanie od podstaw struktury kampanii w systemie Google Ads
- stworzenie nowego konta reklamowego w ekosystemie reklamowym Facebooka
- stworzenie automatyzacji e-mail marketingu
- opracowanie indywidualnej koncepcji graficznej e-mail marketingu
CO OSIĄGNĘLIŚMY?
Stworzenie zupełnie nowej struktury kampanii Google Ads oraz wsparcie działań na Facebook’u płatnymi kampaniami Facebook Ads przyczyniło się do niemal siedmiokrotnego zwiększenia przychodów w ciągu dziewięciu miesięcy współpracy.
Dzięki wdrożeniu okienka pop-up z informacją o możliwości zapisu do newslettera oraz zbudowaniu cyklu marketing automation udało nam się zebrać kilkutysięczną bazę subskrybentów.
Stworzenie zupełnie nowej struktury kampanii Google Ads oraz wsparcie działań na Facebook’u płatnymi kampaniami Facebook Ads przyczynili, się do niemal siedmiokrotnego zwiększenia przychodów w ciągu dziewięciu miesięcy współpracy.
Dzięki wdrożeniu okienka pop-up z informacją o możliwości zapisu do newslettera oraz zbudowaniu cyklu marketing automation udało nam się zebrać kilkutysięczną bazę subskrybentów.
Wyniki e-commerce
ALLEGRO
Sprzedaż na koncie od 10 lat.
Współpraca z Romicore przez 8 miesięcy 01.2022r. – 08.2022r.
- wzrost poziomu przychodów całego konta o 57,5% rok do roku
- wzrost liczby zamówień o 39%
- wzrost przychodów z Allegro ADS o 448%
- średni zwrot z inwestycji z Allegro ADS ponad 20 zł
- najwyższy miesięczny ROAS z Allegro ADS 2331%
- wzrost sprzedaży grupy asortymentowej wybranej przez klienta o 59% rok do roku
Sprzedaż na koncie od 10 lat.
Współpraca z Romicore przez 8 miesięcy 01.2022r. – 08.2022r.
- wzrost poziomu przychodów całego konta o 57,5% rok do roku
- wzrost liczby zamówień o 39%
- wzrost przychodów z Allegro ADS o 448%
- średni zwrot z inwestycji z Allegro ADS ponad 20 zł
- najwyższy miesięczny ROAS z Allegro ADS 2331%
- wzrost sprzedaży grupy asortymentowej wybranej przez klienta o 59% rok do roku
PODSUMOWANIE
Włączenie nowych źródeł generowania ruchu na stronę pozwoliło na uwolnienie potencjału sprzedażowego sklepu, a opracowanie długofalowej strategii rozwoju oraz efektywne zarządzanie kampaniami pozwoliło skalować przychody przy stosunkowo niewielkich zmianach w budżecie reklamowym.
W każdym miesiącu współpracy udało nam się zanotować wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego okresu.
Włączenie nowych źródeł generowania ruchu na stronę pozwoliło na uwolnienie potencjału sprzedażowego sklepu, a opracowanie długofalowej strategii rozwoju oraz efektywne zarządzanie kampaniami pozwoliło skalować przychody przy stosunkowo niewielkich zmianach w budżecie reklamowym.
W każdym miesiącu współpracy udało nam się zanotować wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego okresu.