Team odpowiedzialny za realizację projektu:
Aneta Panasiuk
PROJECT MANAGER
Emilia Wróblewska
SOCIAL MEDIA MANAGER
Tomasz Niedźwiedź
MAIN DESIGNER
Łukasz Halicki
E-MAIL MARKETING MANAGER
Robert Mroczek
E-COMMERCE MANAGER
O KLIENCIE
CELE
dostosowanie witryny sklepu do nowej strategii kreowania wizerunku marki,
zwiększenie rozpoznawalności marki w segmencie grupy docelowej,
dywersyfikacja ruchu i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
WYZWANIA
konieczność przebudowy strony internetowej
i odświeżenia layoutu,
opracowanie strategii komunikacji marki
w mediach społecznościowych,
WDROŻONE DZIAŁANIA
wdrożenie automatyzacji e-mail marketingu
i regularnych wysyłek newsletterów,
CO OSIĄGNĘLIŚMY?
Obsługując klienta kompleksowo pod kątem marketingowym udało się nam rozwinąć sklep internetowy zwiększając obrót ponad sześciokrotnie – od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy generowanego przychodu miesięcznie.
WYNIKI E-COMMERCE
przychody
średnia wartość koszyka
współczynnik konwersji
przychody
średnia wartość koszyka
współczynnik konwersji
zamówienia
sesje
globalny ROAS
zamówienia
sesje
globalny ROAS
WYNIKI KAMPANII GOOGLE ADS
12 miesięcy współpracy: YoY 2020 vs 2021:
przychody
transakcje
sesje
przychody
transakcje
sesje
CPC – obniżenie kosztu
wynik ROAS
różnica ROAS
CPC – obniżenie kosztu
wynik ROAS
różnica ROAS
Kontynuujemy ciągle rozwój sklepu internetowego klienta utrzymując tendencję wzrostową.
Pierwszy kwartał 2022 roku zamknęliśmy z rekordowym do tej pory wynikiem sprzedaży.
ALLEGRO
Jako certyfikowany partner Allegro ze statusem Allegro Ads Partner + od początku współpracy rozwijamy również sprzedaż na koncie marketplace klienta. Dzięki prowadzonym przez nas działaniom wynik YoY to wzrost sprzedaży na obsługiwanych aukcjach o 535%. Klient przed podjęciem współpracy z nami prowadził już aktywnie sprzedaż swoich produktów na Allegro, jednak dzięki uruchomieniu naszych działań udało się osiągnąć ten imponujący wynik na strategicznym koncie sprzedażowym klienta.
PODSUMOWANIE
Wyniki wypracowane w ramach współpracy z Golddoor.pl zostały osiągnięte dzięki długotrwałym, przemyślanym działaniom strategicznym. Ustrukturyzowanie działań digitalowych, dostarczenie nowych źródeł ruchu oraz wsparcie zespołu sprzedaży wiedzą marketingową przyniosły założony cel – wypozycjonowanie sklepu Golddoor.pl jako jednego z największych sklepów e-commerce w danym segmencie produktów.